Més informació [ Detall d'activitat

 
1000260555   Saber llegir: Fluïdesa i estratègies de lectura
2017-2018   Assessorament. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   1/10/2017 - 6/6/2018 (30 hores) de h a h
   C Escola Sagrat Cor
   c. Aldana, 1 (Barcelona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Suports i Recursos Lingüístics
  
  
  
Tipus activitat   SLL Saber llegir: Fluïdesa i estratègies de lectura
  
Inscripció   12/09/2017 - 26/09/2017 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Curs per reflexionar i aprofundir en la millora de la fluïdesa lectora de l’alumnat i les estratègies de comprensió.
  
Objectius   Ensenyar explícitament estratègies de lectura.
Aplicar la seqüència didàctica dels tallers de lectura.
Detectar dificultats de fluïdesa lectora en l’alumnat.
Aplicar estratègies metodològiques de millora de la fluïdesa lectora.
  
Continguts   L’ensenyament explícit d’estratègies de lectura i la seqüència d’acompanyament gradual.
Fases d’un taller de lectura.
Estratègies de comprensió lectora: Fer hipòtesis i comprovar-les, inferir, fer-se preguntes i visualitzar.
Components de la fluïdesa lectora.
Intervenció docent: avaluació i ensenyament de la fluïdesa lectora.
  
Observacions   Activitat adreçada als centres de primària que participen per segon any en l'ILEC.
  
Avaluació   Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Elaboració de propostes per treballar la fluïdesa lectora.
Recull d’orientacions per al centre.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
  
Persones  destinatàries   Primària: curs adreçat a tot el claustre.

Secundària: un representant de cada departament didàctic, un representant de cada nivell d’ESO, coordinador pedagògic, psicopedagog/a, responsable de biblioteca, CLIC.
  
E-mail   mdomin96@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent